Tuesday 12 February 2013

Asramaku Penjaraku

hey dah lama x update blog....dah bersawang blog nie jadi nye....
erm sekarang nie dah aku dah tak sekolah menengah macam budak len...
sekarang dah jadi budak Kolej Vokasional...sebenarnya menyesal beljr kat kv...
aku rindu giler kat sekolah lama ..rindu dekat kawan2...rindu kat crush...dekat segala2 nya lah senang cete,hari nie update blog pon sebab baru balik hostel yang macam penjara...
menyesal sangt belajar kat kv....kalau nak menyesal menangis mata berdarah dah tak guna jugak kan...
terpksa teruskan jugak study sampai habis....cuti seminggu ni kena manfaat kan dengan baik....
cuaca dekat kluang ni x berapa elok asyik hujan je nak g jejlan ngn kawan2  pon susah tpi hujan kan rahmat,ahad nie dah nak kena balik sana,....leceh lah dok asrama kena ikut peraturan pergh perkara paling mencabar dalam hidop aku...dekat sana hidup teratur solat tak tinggal...tapi ade buruk nye jugak  tinggal kat hostel dengn senior atas leceh asyik kena  sound bagai...padahal aku lah budak yang paling baik kat sana...tapi aku sabar je...setahun je kot senior aku yang cantik2 tu belajar tahun depan aku pulak yang jadi senior haha suka nye....k lah sampai disni je lah cerita aku yang ngarot nie....

THE END

No comments:

Post a Comment